És el moment de canviar la teva web?

post_1

És el moment de canviar la teva web?

Avui dia, estar visible en internet és necessari i imprescindible. Internet és un aparador accessible des de qualsevol punt i a qualsevol moment, és la nostra targeta de presentació, decidir el moment en el qual actualitzar la nostra web, no és una decisió fàcil. Els canvis tecnològics són ràpids i importants, cal estar preparat perquè aquesta no quedi obsoleta.

Fa uns anys la majoria dels llocs web es realitzaven amb Flaix, aquest llenguatge tan usat en el passat, avui dia ha quedat desfasat, no es visualitza en mòbils i tablets i els cercadors no ho posiciona.

Web responsive, una necessitat!

El disseny web responsive, és una tècnica que prioritza la correcta visualització de la nostra web, en diferents dispositius: mòbils, tablets i ordinadors.
Els hàbits de navegació han canviat i els dispositius mòbils superen als ordinadors en accés diari i cerques en internet, la qual cosa fa imprescindible que la nostra web estigui adaptada.

Com analitzar als nostres usuaris?

És molt important analitzar el percentatge de rebot i temps d’estada de la nostra web. Est, ens indica la quantitat d’usuaris que accedeixen al site i surten de la mateixa sense realitzar cap interacció i el temps d’estada, és el temps que romanen en ella. Aquestes dades es poden obtenir a través de Google Analytics, una eina gratuïta i molt útil que permet obtenir informació sobre el tràfic de la web, analitzar el nombre de visitants, pàgines visitades, temps d’estada, percentatge de rebot, dades geogràfiques i realitzar estadístiques. La valoració d’aquestes estadístiques ens permet avaluar el comportament i característiques dels nostres usuaris i poder millor el nostre site.

Els nostres usuaris entren a la nostra web i no es queden?

Si els nostres usuaris no naveguen per la nostra web, pot deure’s a varis motius:

  • Dificultat en la navegació.
  • Mal disseny, uns dels principals motius. Segons estudis el 94% dels usuaris rebutgen o desconfien d’un lloc web pel seu aparença i 6% pel seu contingut. Estudi realitzat per Derek Halpern de Social Triggers. Es titula: Trust and Mistrust of Online Health Sites (Confiança i Desconfiança en els Llocs web)
  • Massa text. L’usuari prefereix textos curts i concrets
  • Introduccions lentes,, etc..

La percepció del disseny de la nostra web en el nostre client, és igual a la percepció del producte que venem.

No Comments

Post a Comment